مثل تاب بازی
ԌӈaZaL ϛ!Ləɳƚ ^_^
سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:,
مثل تاب بازی

  بچه که بودم ؛ سوار تاب که میشدم ، بابام خیلی محکم هلم میداد...

تاب بالای بالا که می رفت ، دلم هری می ریخت پایین...

نمی دونستم منظورمو چه جوری به بابا بفهمونم...

میگفتم : بابا آروم هلم بده...یه چیزی میافته تو دلم می ترسم...

وقتی سر کلاسیم ...

 وقتی دستتو میگیرم ...

وقتی بضی اساتو میخونم ...

 وقتی بغلت میکنم ...

وقتی میخوام باهات حرف بزنم ...

و خیلی وقتای دیگه این حس میاد سراغم...

یه چیزی میافته تو دلم...

حس باحالیه

خیلی دوس داشتنیه...

مث تاب بازی...



نظرات شما عزیزان:

حــــــرف هـــای یه دختر امروزی
ساعت0:18---7 شهريور 1392
خیلی خیلی از مطلبت خوشم اومد خیلی خوشمل بود
قربون شما :*


من
ساعت23:54---28 مرداد 1392
هزکسی نمیتونه این حسو درک کنه
???hala man tunesam yani


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ 4:47 || GHaZaLaK